Az e-Ügyintézés Tudásbázis célja, hogy a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer (e-Ügyintézés) felhasználói (szülők, gondviselők, adminisztrátorok, kérelmezők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a rendszer használatához.
A Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.
https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap
Elektronikus ügyintézés felhasználói segédlet
http://kk.gov.hu/download/a/cd/52000/KAFFEE projekt tájékoztató kiadvány.pdf
Az e-Ügyintézés modul videótár az alábbi linken érhető el.
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761763
Az e-Ügyintézés modul elérése a KRÉTA-rendszerből
Gondviselőként az e-Ellenőrző menüsorában található e-Ügyintézés menüpontot kiválasztva a program automatikusan átirányít minket az e-Ügyintézés nyitófelületére:
Amennyiben nem rendelkezik KRÉTA felhasználói jogosultsággal, az e-Ügyintézési modul eléréséhez új ideiglenes felhasználóként történő regisztrációhoz a https://eugyintezes.e-kreta.hu/ címen található eÜgyintézési felület jobb felső sarkában lévő 'Bejelentkezés'-gombra kattintva, majd az „Új ideiglenes felhasználó” funkciót kiválasztva hozhatunk létre ideiglenes belépési jogosultságot (pl. bizonyítványmásodlat-igényléshez, általános iskolai beiratkozáshoz, stb esetekben):
A regisztráció során meg kell adnunk a nevünket (Családnév és Keresztnév(ek)), email-címünket, a belépéshez választott felhasználónevünket és a választott jelszavunkat (a jelszónak min. 6 karaktert, legalább 1 db nagy betűt A-Z és legalább 1 db számjegyet 0-9 kell tartalmaznia):
Ezt követően a bejelentkezési felületre visszatérve, intézmény kiválasztása nélkül (a 3. legördülő menüsor üresen hagyásával) tudunk bejelentkezni az eÜgyintézési felületre.